Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Nytt jobb

Publicerad 2013-05-05 21:26:42 i Allmänt,

Jag kommer om ca en månad att börja nytt jobb, eller ja, både nytt och inte. Ja kommer att börja jobba på AF i Örebro istället för Lindesberg som jag jobbar i nu. Det kommer säkert att bli superbra. Jag kommer att jobba med samma uppdrag som tidigare men kommer att få mer nytta av mina teckenspråkiga kunskaper, så skall bli kul. Längtar även om jag kommer att sakna Lindesberg, kommer säkert att stortjuta min sista dag där, men det får de väl ta=)
Det är sagt att jag skall börja i Örebro runt 1 juni, men det är inte huggit i sten utan vi får se var vi landar. Har ju en hel del att avsluta i Lindesberg, och vill göra det på ett så snyggt sätt som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela