Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Välkommen våren

Publicerad 2013-03-02 11:05:37 i Allmänt,

Denna stor del vintern har till bestått av snö, jag tycker om det. Tycker att varje årstid har sina tjusningar och främst, är det vinter så skall det vara snö och kallt, på våren skall solen börja värma och isen smälta sommaren skall vara varm med möjligheter för sol och bad etc.
 
Här i Örebro är det fortfarande kalla nätter med minusgrader. Men på dagarna är det riktigt skönt. Fortfarande väldigt isigt på sina ställen, men väljer man sina sägar kan man ta en riktigt skön promenad. Jag promerade igår från stationen och hem, drygt fem km, Var åtta grader ute och var så härligt. Detta vill jag se mera av. Nu tycker jag att snön kan smälta och jag vill ha vår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela