Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Köpa eller inte?

Publicerad 2013-07-16 19:56:10 i Allmänt,

Går och funderar på ett av de största köpen i livet, nämligen att köpa lägenhet. Är trött på att betala tusentals kronor per månad till Örebro bostäder, pengar som jag aldrig kommer att se röken av igen. Med en bostadsrätt så betlar man ju en viss hyra, men den andra delen betalar man ju på sätt och vis till sig själv, det får man ju förhoppningsvis tillbaka den dagen man säljer. Har hittat en tvåa på 66 kvm i Hovsta. Håller på att försöka boka in en tid för visning. Får väl se vad budgivningen hamnar på dock, vet på ett ungefär hur långt jag hänger med.
 
Får se, kanske blir med bostadsrätt
 
 
Bilden hämtad från fastighetsbyrån, set det inte mysigt ut?
Bild 1: 2 rum bostadsrätt på Vetevägen 61, Örebro kommun Hovsta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela