Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Högsta budet hjälpte inte

Publicerad 2013-07-24 09:31:09 i Allmänt,

Är sjukt besviken. Busade på lägenheten i Hovsta. Var en ganska billig lägenhet med en del renoveringsområden, men kände att det kunde vara kul, renoverar man själv, byter tapeter och så, då får man ju som man vill ha det. Lade bud, på bud fick meddelande från mäklaren att den andra budgivaren inte ville buda över. Hade ställt in mig på att få lägenheten, hade ju det högsta budet. Men vad händer, jo säljaren väljer den andra budgivaren trots att den har lägre bud än mig, rejält snopet. Kändes surt, hade verkligen ställt in mig på att få den. Ja, ja, får leta vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela