Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tillbaka

Publicerad 2013-01-29 08:00:19 i

Har funderat mycket över hur jag skall göra med bloggen, är ju så dålig på att uppdatera. Anledningen är att jag under hösten inte mått bra, men har inte velat skriva om det, har varit för privat. I och med att jag nu är deltidssjukskriven så vet omgivningen också om min problematik. Har bestämt mig för att ta mig tillbaka, inte falla ner i träsket av depression. Detta kommer bli tufft, riktigt tufft. Vissa dagar känns ok, andra dagar är ett helvete, men försöker kämpa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela