Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ordning i lyan

Publicerad 2013-12-07 09:01:00 i Allmänt,

Nugat jag bott i nya lägenheten i två veckor. Känns jättebra, trivs verkligen där och det känns som en plats där jag kan bo i många år. Flytten gick bra även om vi var dåligt med folk, blev mycket bärande och släpande. Men så tacksam att både mamma och pappa vet uppe och hjälpte till, först med flytten, sedan förra helgen igen och fixade lampor, gardiner och sådant. Tänkte bjuda på lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela