Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Barnsligt tävlingsinriktas

Publicerad 2013-04-05 19:13:05 i Allmänt,

Har idag haft APT på jobbet därefter ordnade ST (fackförbund) bowling för de medlemmar som ville. Slumpen föll sig så att jag bowlade med min manliga kollega D och kvinnliga kollega S. Började första serien hyfsat bra, ungefär 115 poäng (vilket är bra för att vara mig). Tog en relativt stor ledning över båda kollegorna där och blev barnligt tävlingsinriktad, de fick många barnsliga kommentarer från mig kan jag minst sagt påstå=)

Så jag erkänner jag kan vara grymt tävlingsinriktad och minst lika spydig i mina kommentarer mot mina kära bowlingkollegor. Men kul var det, och någon måste ju vara tävlingsmänniska med..

Kan berätta att jag vann relativt stort över de kollegor som bowlade på samma bana, så nu kan jag ta helg och njuta av det utan att behöva grämma mig över förluster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela