Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Semestersammandrag

Publicerad 2012-09-02 19:46:50 i Allmänt,


Tänkte bjuda på lite bilder från semestern för att kort summera den. Nu har jag jobabt sedan vecka 31 och kommit in i de banorna igen. Den första bilden är från Rävafallet utanför Brandstorp, en liten glänta uppe i skogen och ett vattenfall. Fint
 
 
 
 
 
 
Falksgrav, som ju hade halvfärska blommor när vi var där...
 
 
 
Sedan lite semesterbilder från Lindewsberg när vi var här med familjen.. Här Lindesbergs kyrka.
 
 
 
Och så gågatan i Linde
 
 
Ån i Lindesberg
 
 
 
Lindesbergs arbena som endast är ett par-tre år gammal
 
 
 
Ån som går fram mot Lindesjön
 
 
 
Och en nostalgiby från femtiotalet som ligger mellan Frövi och Fellingsbro, lite mysig tycker jatg, helt klart värt ett besök. Tror dock att den "lite äldre" generationen kan tycka att det är än roligare, de som faktiskt känner igen sakerna från sin barndom. Men jag tycker att bilen är fin=)
 
 

Och en till bil fårn nostalgibyn
 
Kort sagt, det var väldigt skönt med semester.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela