Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Säker bil

Publicerad 2012-11-04 19:06:42 i Allmänt,

Min bil är jättesäker, lite för säker har jag dock kontaterat. Har beställt vinterdäck och fälgar av grannen till mina föräldrar, bilade ner i fredags kväll och lämnade bilen för däckbyte igår. Grannen ringer pappa, bultarna är låsningsbara och grannen kunde inte hitta någon sådan nyckel i min bil. Jag fick inte med någon sådan nyckel i köpet och har liksom aldrig reflekterat över att det ens skulle behövas, opps...
 
Sökte på eniro telefonnummer till den förra ägaren, efter massa försök får pappa tag på honom, men han tror inte att han har nyckel kvar. Hur i hela friden skall jag göra nu, svetsa upp bultarna? Få köra på sommardäcken tre veckor till och hoppas att snön håller sig borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela