Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Skånebesök

Publicerad 2012-03-12 18:42:57 i Allmänt,

Har varit söderut. Dels på synundersökningen men också besökt vänner, tagit två flugor i en smäll så art säga. Åkte söderut i torsdags, sov en natt på patienthotellet i Lund, på fredagmorgonen kom S.S som följde med på undersökningen och sedan åt vi indisk mat, nostalgi:-) åkte sedan hem till hennes lilla stuga och sov över där till i lördags. In till Lund, träffade L.L åt lunch hos honom och satt och pratade, trevligt. Sedan hämtade MAH mig och vi åkte hem till henne i Eslöv, aldrig besökt Sveriges tråkigaste stad innan, men måste försvara staden lite och säga att den inte alla var speciellt trist:-)

På kvällen blev det Malmö och inflyttningsfest för H.P. Var flera UHare där och folk som jag pluggat med på västanvik så blev roliga återseende. Som sedan hos MAH på natten eller ja, sov och sov, satt uppe och pratade till klockan var över halv tre och sedan ner till Malmö igår morse igen och bilade med M.H och J.F till Örebro igen.

Var verkligen en kanonhelg nere i Skåne, så underbara vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela