Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Lika gamla, ett tag i alla fall..

Publicerad 2012-03-18 20:42:16 i Allmänt,

Igår var jag på födelsedagsfest hos M.H som hunnit bli 25 år. Så nu är vi lika gamla, ett halvår i alla fall=) Var en lugn och trevlig fest, måste säga att jag tycker att det var väldigt trevligt att vara på en fest där inte alkohol var inblandat i bilden, utan att folk kunde visa sitt rätta jag utan denna dryck. Träffade gamla kompisar uppe från Västanvikstiden, kul att se dem igen, blir ju tyvärr inte så ofta. Men desto mer trevligt är det när mn väl träffas, sitta och prata om allt och inget, det lustiga är att med vissa av dem så känns det som om det var igår, även om det i själva verket var kanske ett år sedan man sågs.

Var också med en del folk från UH, så kände väl allt som allt ungefär hälften av de som var med.

En trevlig fest och det roligaste av allt är att vi är lika gamla i ett halvår=)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-20 10:55:13

Härliga tankar kring festen, kul =) Och ja, nu är vi lika gamla eller unga...vet inte hur jag ser på det där att vara 25 än...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela