Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Almedalen förberedelse

Publicerad 2012-06-09 20:11:10 i Allmänt,

Varit i Stockholm på förberedelse möte inför Almedalsveckan på Gotland, skall dit i år igen för femte gången, viltet känns sjukt kul, är taggad till max. I år skall UH dock åka själva och inte ingå i det större samarbetet med övriga döv och hörselskade organisationer, på gott och ont höll jag på att säga. Tycker samarbetet har varit trevligt och givit oss mycket; men samtidigt kan det vara skönt att vi får köra vårt eget race också. Vi skall ha en slingpatrull eller egentligen tillgänglighets patrull, vi skall besöka seminarium och se om de har slinga och tolk. Antalet seminarier som är tolkade är i år 105 st vilket är superskoj. Snart skulle jag kunna tänka mig att åka till almedalen som privatperson någon gång, då det ändå finns möjligheter att besöka olika evenemang. Vårt arbete har givit resultat, blir peppad att fortsätta kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela