Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Semestern lider mot sitt slut

Publicerad 2012-07-27 12:20:11 i Allmänt,

Har min sista semesterdag idag, med andra ord har tre veckors semester, vecka 27, 29 och 30 sbart gått.. Vad tiden har gått fort, skulle inte ha något emot tre veckors ledighet till. Men å andra sidan kan det vara lite skönt emd rutiner igen, något som jag inte har under semestern. Nu sover ajg till framåt halv nio på dagarna, skönt, men måste se till att komma i säng på kvällarna och komma upp på morgonen nu. På semstern har jag ägnat mig åt just ingenting, och det var faktiskt precis just det som varit så underbart, kunna ta dagen osm den kommer, bara slappa. Verkligen välförtjänat. På jobbet kommer det att lugna ner sig nu framöver för min del, det lass som jag nu har dragit själv i drygt två månader skall fördelas på ytterligare 1,5 tjänst, känns jätteskönt. Känns som att det värsta är gjort arbetsmässigt och att det nu går mot lite lugnare arbetstider. Då menar jag inte att jag inte kommer att ha att göra, för det har jag, men kommer nog kännas lite mer hanterbart.. Ja, som sagt, jag har verkligen njutit av ledigheten, nu på´t igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela