Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Semester

Publicerad 2012-07-15 21:09:41 i Allmänt,

Så skönt och välbehövligt.. Den sista veckan på jobbet har känts småkämpig, tror dels att det har emd att göra att jag var ledig vecka 27 och var på Gotland, även om jag jobbade mycket den veckan så hade ajg det helt underbart, njöt verkligen. Sedan visste jag att det bara var en veckas jobb, sedan skulle jag vara ledig igen. En vecka låter lite, men kan kännas så långt, så långt.. Sedan har de två sista månaderna på jobbet varit minst sagt intensiva, men det kommer att bli bättre, kommer få avlastning inom kort, min kololega håller på att utbildas, skall bli så skönt.. Men först skal ljag som sagt njuta av ledigheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela