Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Framtidsoro

Publicerad 2012-02-05 20:06:16 i Allmänt,

Oroar mig inför saker som komma skall, vet att det egentligen är meningslöst, saker blir som de blir ändå. Men vissa saker kan få mera konsekvenser än andra, till och med ge långsiktiga, livslånga konsekvenser. Det är bara att vänta och se, om några veckor kommer jag kanske vara lite klokare, hoppas till det positiva. Bara att vänta lite till och att försöka att inte gräva ner sig i tankarna allt för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela