Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Basutbildning

Publicerad 2012-02-21 21:25:24 i Allmänt,

Befinner mig nu i Stockholm för den så kallade basutbildningen med jobbet. Det är introduktionsutbildning för all nyanställd personal, vilket gäller ganska många just nu. Så vi har varit på af konferenscenter. Utbildningen har varit trevlig, men har inte gett nog så mycket nytt än så länge, så hoppas att det blir lite djupare imorgon.

Men jag får bo på hotell också, vilket är trevligt, bäst är att få frukost och att slippa att diska själv, sådant är livskvalitet det:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela