Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Sjukskriven

Publicerad 2011-10-26 11:50:21 i Allmänt,

Jag går just nu hemma och är sjukskriven, väldigt ovanligt för att vara mig, jag som typ aldrig brukar vara sjuk. Men i fredags på jobbet råkade jag ut för en incident så att min lillfinger på vänsterhand blev klämd. Kände väl att det gjorde ont när det hände, men inte så farligt. Upptäckte sedan på eftermiddagen att jag inte kunde börja fingret. Belv sedan läkaren i Örebro där de konstaterade att det inte var brutit i alla fall, men att det var en rejäl blödning samt att senor fått sig en smäll.. Har sedan varit sjukskriven denna veckan, men har fortfarande ont och är blå. Skall tilll läkaren imorgon torsdag, får se vad de säger, vill jobba, men samtifdigt vill jag inte få mera ont och kanske få men för livet. Jag behöver ju verkligen mina fingrar, även för kommunikationens skull..

Kommentarer

Postat av: Ronny

Publicerad 2011-11-10 04:52:57

En jättefin berättelse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela