Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Längtar

Publicerad 2011-10-02 12:25:06 i Allmänt,

Länge sedan jag skrev, det är mycket nu,att jobba 100 % plugga 50 samt vara ordförande tar sin tid, och det börjar slita rätt bra tyvärr.. Många saker är roliga men just nu känner jag att jag längtar efter förändring.. Vsrnar redan nu för att inlägget kommer att bli gnälligt, men det får det bli, vill gnälla av mig lite..

Känner att jag har en enorm längtan till Örebro, till lägenheten, till kompisarna, att komma 15 mil närmare familjen, till träningen, ja, kort sagt, jag längtar till allt som har med Örebro att göra typ, känner mig halvdesperat och vill tillbaka nu.. Samtidigt har jag mitt jobb i Enköping, ett okej arbete i alla fall, inget dröm jobb, kommer inte bli kvar livet ut, men har ett, ja det får duga jobb.. Någon som vill ge mig ett arbete i Örebro så att jag kan komma tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela