Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Trasigt frysskåp

Publicerad 2011-07-11 10:03:06 i Allmänt,

Kom hem igår som sagt, in i lägenheten så lyste en lampa, ja, ja, lite irriterad på snickarna som varit här i veckan, men inte mer med det, de hade glömt att släcka helt enkelt, mänsklig faktor. Kom sedan in i köket, möts av en liten pöl vatten på golvet, som nästan hade torkat upp av sig självt. Hmm, konstigt tänker jag men inte mer med det..

Lägger mig tidigt, kliver upp för att åka till jobbet, skulle dessuom på utflykt idag, så såg fram mot denna dag. Vad möts jag av i köket?! Jo ett jätteblött köksgolv, bara att stanna hemma från jobbet. Väntar nu på att hyresvärden skall komma och kolla på det, troligen kommer det att bytas ut helt.. Så nu sitter jag här hemma och torkar vattnet på golvet med jämna mellanrum och svär över att de tinte blev något jobb idag och att köket är blött och äckligt samt att min mat kommer bli förstörd.

I. landsproblem, jag vet.. det löser ju sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela