Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Lägenhet i Enköping

Publicerad 2011-07-15 17:48:29 i Allmänt,

Igår blev det klart, fått ett andra hands kontrakt på en lägenhet i Enköping vilket känns bra. Blev väldigt snabba ryck med allt nu känner jag. Mailade med den tjejen som skall hyra ut i förrgår, visning igår och tackade ja på en gång och sedan hämtar jag nyckel om två veckor, så flytt i slutet av vecka 30. Hur jag skall lösa det med alla mina saker är dock det största problemet. Bor ju på 66 kvm nu idag och skall flytta till 46, dessutom är den delvis möblerad så kommer inte få in hälften av mina möbler ens. Låter kanske som att den ju bara är 20 kvm mindre, men väggar och allt är kortare, så mina möbler jag har idag kommer inte att passa något vidare, tyvärr.. Får försöka ta saker lite pö om pö, får bli en vända till IKEA och komplettera lite kanske.

Går också i köpa bil tankar, svårt det där, skall jag slå till eller inte, hmm... Och skall jag köpa skall jag ju göra det nu, så man kan nyttja den bilen vid flytten..

Kommentarer

Postat av: Johanna D (fd S) från UH

Publicerad 2011-07-21 18:14:17

Grattis! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela