Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Skall bli tv kändis

Publicerad 2011-01-07 19:59:49 i Allmänt,

I höstas fick jag ett mail från Perspektiv, ett tv program som sänds på teckenspråk i SVT. de ville göra ett repotage om mig, hur det fungerar att ha växt upp som hörselkadad och sedan blivit döv och kommunicerar nu på teckenspåk. Så på tisdag skall de filma mig, de skall filma hemma i min lägenhet, följa med på möte med DHB, till univeristetet, till möte på Teckenbro på vkäälen, ja de skall följa emd på allt helt enkelt.. Hoppas att det går bra och att jag inte gör bort mig allt för mycket i tv=)

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2011-01-08 10:22:51

Vad spännande :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-01-16 20:58:27

Vad spännande, Anna berättade när vi sågs på universitetet att du/ni skulle ha filmteam med er! Hoppas det gick bra!

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-01-16 20:59:24

Vad spännande, Anna berättade när vi sågs på universitetet att du/ni skulle ha filmteam med er! Hoppas det gick bra!



Postat av: Leif

Publicerad 2011-01-18 07:39:08

Något att se fram emot. Hoppas det gick bra och du också är/blir nöjd :-)

Postat av: jenny

Publicerad 2011-01-18 22:16:21

Hej! Jag heter Jenny, är döv och läser termin 4 på socionomprogrammet på örebro univ. jag känner inte dig men känner till, så att säga :) tänkte om du kanske har några tips inför termin 4, människans psykosociala utveckling och livsvillkor. vi har bara börjat och det är skrämmande mkt att läsa. och så känns det svårt liksom. ska ha salstenta sen. tror säkert ni haft det oxå. hur var den? några tips inför kursen? :) kram

Postat av: Heléne

Publicerad 2011-01-20 17:54:24

Jo, det gick ok, kändes lite lustigt att ha teamet med sig en hel dag, få se hur de klipper programmet sen om jag blir nöjd eller inte=)



Jenny, har du fb eller något så kan vi diskutera och se o mjag kan ge dig några tips. Mig hittar du på fb, heter Heléne Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela