Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

40-50 sidor för 7,5p

Publicerad 2011-02-10 12:11:21 i Allmänt,

Läser ju i vår 150 % vilket jag redan från början var medveten om skulle bli tufft, men inte så här tufft. Fick ut vår hemtenta i måndags, kursen är på 7,5 poäng och vi skall skriva 40-50 sidor, vansinne. I stort sett all litteratur är dessutom på engelska. Pratade med examinatorn samt kursansvarig, men där fick jag inget stöd att hämta, utan de förklarade bara att det är D-nivå nu och här är kraven höga, tack för det. Brukar skriva ca 5-8 sidor på hemtenta, men 40-50 suck. Funderar allvarligt på om jag skall hoppa kvällskursenn nu och endast fokusera på min vanliga utbildning, känns nog lite väl mastigt annars är jag rädd för. Men klagade hos kåren igår, så skall avvakta och se vad de säger när de pratat med läraren.. Vill egentligen inte ge upp, är inte mig likt, men hur hårt klarar jag att pressa mig själv, och hur länge? Vill ju inte ha men för livet sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela