Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Det tar sig

Publicerad 2011-12-12 19:49:24 i Allmänt,

Jag har funderat mycket på det där med jobb den sista tiden, vad vill jag jobba med, vad klarar jag av att jobba med, är jag villig att pendla, är jag en kontorsmänniska, vill jag jobba praktiskt osv. Förra veckan så får jag ett mail från dövblindteamet att de vill ha en telefonintervju med mig med nledning av den tjänst som hörselpedagog som jag sökt hos dem. Kanske inte helt optimalt med en telefonintervju för min del, men genom duktiga tolkar så gick det bra. De skulle sedan välja ut 8 av de ca 35 sökande som skulle gå vidare till fysiskt intervju. Jag blev en av de åtta, en tackade nej så sju belv vi kvar. Vi skulle sedan fördelas i två gruppintervju grupper, eller ja, gruppintervju och gruppintervju. Det gick till som så att vi först had egemensam information vi som var där samtidigt, de informerade lite om habiliteringen osv. Sedan var det fyra olika stationer, vi blev grillade av hörselpedagogen, chefen, synpedagogenm kurator samt fick oss en visning av lokalerna. Var en bra intervju även om det var lång tid, närmre bestämt 3,5 timma. De skall nu välja ut två personer som får fortsätta till enskild interjvu, spännande at se hur det går, skall ringa dem imorgon kl 16, håller tummarna, vill så gärna..

Ikväll fick jag ett mail att jag fått intervju hos af i Lindesberg också, massa intervjuer nu på en gång, spännande

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-12-13 22:49:31

Håller tummarna!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela