Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Dålig erfarenhet

Publicerad 2011-12-14 07:00:53 i Allmänt,

Ringde upp Dövblindteamet igår eftermiddag för att höra hur det gått med tjänsten jag sökte hos dem. Det blev ett nej, jag går inte vidare på nästa intervju. Tyckte annars att det kändes bra, men de sa att jag hade för lite erfarenhet av rehabilitering. Och hur skall man få erfarenhet liksom om man aldrig får ett jobb, hmm, inte vet jag inte..

Har ju som sagt fått tid för anställningsintervju hos AF i Lindesberg, här är jag förvånad, trodde aldrig de skulle nappa på min ansökan, men någonting här måste det ju finnas som de tycker är bra, så får gå på intervjun och se vad det leder till. Funderar också på om jag vill och klarar av att jobba i en hörande arbetsgrupp

Dövblindteamet rekommenderade mig för övrigt att söka den tjänst de har ute som kurator inom deras verksamhet, den är bara på 50% men skulle kankse kunna kombinera den med kollektivet i så fall, får söka och se vad det resulterar i. Men trst att jag inte fick den andra tjänsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela