Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Arbetsförmedlare

Publicerad 2011-12-23 18:39:48 i Allmänt,

bild google

Mitt jobb framöver, inte illa va?=) Är otroligt glad i alla fall..

Var på anställnigsintervju förra veckan, gruppintervju utan tolk var ingen hit för min del, hörde inte mycket vad de sa men slängde in några kommentarer i alla fall. Var helt säker på att jag inte skulle gå vidare till individuell intervju, men plötsligt ringer de, jag var kallad..

Och igår var jag uppe på AF i Lindesberg, träffade chefen och en representant från facket. De ställde lite frågor, inget jättekonstigt, var rätt beredd på de frågor de skulle ställa och hade nog hyfsat genomtänkta svar. Intervjun kändes bra. Var även i kontakt med facket igår eftermiddag med tanke på att jag muntligt tackat ja till tjänsten på kollektiv i Örebro, frågade om jag hade rätt att tacka nej till den, och det hade jag med tanke på att avtal inte är skrivet, då har vi inte heller förhandlat så sett..

Idag fick jag ett mail, jag fick jobbet på AF, inte illa, den bästa julklappen helt klart, kommer att börja den 16 januari, då hinner jag flytta tillbaka till Örebro, hinner opponera på uppsatsen föst osv. Så nu ar jag tre veckor att mentalt förbereda mig.. Känns toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela