Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Positivt med avslag

Publicerad 2011-04-06 13:11:08 i Allmänt,

Ibland är det nästan som att tolkcentralen kan läsa mina tankar. Hade föreläsning igår med en kvinna som var så tråkig och lyssna på. Hon sa exakt det som stod på ppt bilderna och pratade dessutom så långsamt att jag höll på att somna. Det har varit en hel del schemastrul med denna kurs, så lade in en sen kokning till dagens föreläsning i torsdags. Men detta var för sent, fick mail från tolksamordningen igår att de inte visste om de skulle kunna lösa beställningen och idag fick jag bekräftar att de inte klarade det. Men jag sörjer faktiskt inte, snarare tvärtom, de har gjort en god gärning:) är dock irriterad över universitetet och deras system och framförhållning. Vi skulle få skapa grupper till våra grupparbeten själva och tyvärr så anser folk att det är jobbigt att vara i samma grupp som mig som har tolk, då måste man ju planera innan när man ska ses. Undrar dock när socionomprogrammet övergick till att bli en distans eller kvällskurs? Trodde att om man gjort valet att plugga i Örebro då får man ta konsekvensen av var man bor. Lite sur på systemet som sagt. Men måste dock lovorda kursansvarig, som verkligen försöker lösa allt strul

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela