Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Björkölägret avklarat

Publicerad 2010-06-25 12:05:46 i Allmänt,

Nu är lägret på Björkö avklarat, det blev ett bra läger med bra ledare och trevliga deltagare, tack skall ni ha allehop som gjort att lägret blev så lyckat och bra. Vad ägnade vi oss åt på lägret då? Jo dels blev det traditionella lägeraktiviteter som brännboll, femkamp, sol och bad, men vi besökte okså Gökboet för att ha en femkamp där med lite mer avancerade grenar. Vi provade exempelvis mekaniska tjuren, det var jätteskoj att prova, men lite svårt att hålla sig kvar. Vi provade också human bowling, man hade då ett jätteklot där det satt en person i, de andra i laget skulle sedan bötta klotet fram mot de gigantiska käglorna, det var roligt men lite snurrigt ha ha=)

Vi skulle egentligen ha åkt vattenskidor, men det blev en missemd bokningen där, så vi kunde tyvärr inte genomföra det. istället tog vi med våra deltagare och åkte Götebrogs hjulet, var fint att se ut över staden. Vi gick också på Liseberg, måste bara säga att jag verkligen har barnasinnet kvar där, jag lskar det, är så underbart roligt. Åkte bergbanan, Juke box, kanonon, spinnrock, uppskjutet mfl. Jättehärligt..

Passade även på att ta premiärbadet i havet, var lite halvkallt, men gick ändå helt ok att bada, roligt att ha gjort det i alla fall...

Sen måste jag också berätta att vi hade världens bästa hyrbil, eller hur grabbar som var emd på lägret. En Honda Accord combi blev det detta året igen, den var superbra...

Tack för ett bra läger allehop...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-26 13:20:40

Härligt att bada. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela