Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Shopping och trott...

Publicerad 2010-01-30 12:16:20 i Allmänt,

De senaste dagarna har agnats at en hel del shopping igar investerade jag i 4 par Lee jeans for motsvarande 650 svenska kronor, sa billigt sa det ar nastan pinsamt att kopa det sa billigt.... Har ocksa kopt en del presenter som jag skall skicka hem till Sverige, vad jag kopt skall jag inte skriva har, men kommer inom kort att skicka ett paket till Sverige hade jag tankt..

Annars har det varit bra, upptacker messvis med spannnande saker hela tiden och saker som man i borjan tyckte var jobbiga borjar man nu bli van med, jag tanker exempelvis pa trafiekn, i borjan tyckte jag att det bara var ett enda stort kaos, nu tycker jag att det ar helt ok... Sa man blir sanbbt van vid olika saker.

Det enda som ar jobbigt ar att det finns notter i typ alla mat, samt att man inte gar ga kladd och visa nagot ovanfor knana eller axlarna. Och i denna varmen hade man garna gjort det kan jag saga :) Men de fa nackdelar som jag hittar ar inte alls farliga i jamforelse med alla de fordelar som finns, ar helt underbart att vara har och det ar varmt och skont, trevliga manniskor, och Lakshmi ar verkligen jatteduktig som handledare hon far oss att reflektera over olika saker som vi inte hade relekterat over i vanliga fall.. Mycker intressant att borja reflektera over olika saker..

Nagot som jag tycker ar jobbigt har ar alla tiggare, det kanns lite kampigt att sjalv komma med flera kassar med saker som man handlat da andra inte ens har mat for dagen... Lakshmi sager att vi inte k nradda deras liv genom att ge dem en liten peng och det har hon ju helt ratt i, darfor avstar jag... Men kanns anda inte rikgit rattvist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela