Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Bilder från jul och nyårshelgerna

Publicerad 2010-01-08 20:02:35 i Allmänt,

Flera av er känner säkert till att jag tycker om att fota. Speciellt efter att jag köpt min systemkamera så blev det ännu roligare. Tänkte nu lägga upp lite bilder från jul och nyårshelgen...

D.L. fotade med min kamera på julaftonen och tog en bild på mig, blev inte så dumt


Lite utsikt i vintervädret




Fåglar vid fågelstugan hemma hos mamma och pappa



Mera utsikt i vintervädret








Julafton, iklädd tomteluva i väntan på tomten


Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-08 20:35:50

Fina bilder ! Vilken systemkamera har du? Visst är det kul med en lite bättre kamera ? :D

Postat av: Heléne

Publicerad 2010-01-10 08:17:16

Har en canon D1000.. Är jättekul att kunna ta lite bättre bilder, speciellt nu när jag skall iväg till indien också..

Postat av: Julia

Publicerad 2010-01-17 17:32:50

WOW! Vilka fina bilder du har tagit! Är verkligen superimpad!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela