Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Julen står glänt

Publicerad 2010-12-21 08:12:31 i Allmänt,

I eftermiddag åker jag hem till Hjo för att fira jul, skall bli jätteskönt. Är kvar till den första eller andra januari, så blir en och en halv vecka... Hem och klä granen, hjälpa till med julmaten, pynta osv. skall bli jättemysigt.. Och nu har vi en vit jul, tjohoo...

Igår belv vår uppsats i stort sett klar, vilket gör att det känns extra skönt med lite jullledigt nu. Funderar på om jag skal söka D-uppsatsen redan till våren, tror nästan det, men skall gå upp och prata med universitetet nu idag.. Tänkte om jag skulle skriva min andra uppsats om CODA, men verkar finnas väldigt begränsad forskning på det området..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela