Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Älgar i trädgården och tigrar i sängen

Publicerad 2009-11-23 19:52:48 i Allmänt,



Satt och åt frkost hemma hos mina föräldrar i fredags då mamma kommer och vinkar att jag skall komma. Skynda dig, kom, kom försöker mamma teckan till mig. Ja, ja, ja jag kommer. Och ute i trädgården 50 meter från huset står skogens konung och kollar på oss. Trots att vi pratar,öppnar altandörren, fotar osv, så står den ändå kvar. Två gala älgar finns just nu hemma hos mina föräldrar. En av dem jagade vår 80 åriga granne så att han blev tvungen att fly in i bilen. Lite läskigt... Älgarna blir ju lite berusade nu efter alla jästa äpplen som de äter..







Vi har inte bara älgar hemma hos mamma och pappa, vi har också tigrar i sängen.. Här ligger Pelle i min säng och halvsover....




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela