Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Spinn puls

Publicerad 2009-05-15 21:15:13 i Allmänt,

Denna vecka har jag provat något nytt i träningsform. Brukar ju träna spinning cirka tre gånger i veckan. Här i Örebro finns även spinn puls. Man har du ett pulsband på sig och sen kan man se vilken puls man har under passet och se om man skall ta i mer eller lätta på motståndet lite. Så nu håller jag på att försöka hitta min max puls. Provade i onsdags för första gången och angav en på tok för låg puls, provade idag igen, stämde bättre men fortfarande lite låg, skall nu prova på onsdag nästa vecka igen tänkte jag, får se hur det stämmer för mig då.


Skall träna imorgon igen, men blir ett vanligt pass då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela