Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Vinter igen...

Publicerad 2009-03-27 14:43:25 i Allmänt,

Har vintern kommit tillbaka nu igen, nej det hoppas jag verkligen inte, vill ha vår nu, varmt och fint väder. Men hörde att det skal bli bättre nästa vecka igen så jag håller tummarna.


Nu börjar krafterna återkomma efter tentan. I onsdags städade jag hela lägenheten vilket var välbehövligt. Man hinner liksom inte riktig med det där i tenta perioderna. Och mamma sa att när man tentar, då får man ha rörligt hemma, och säger mamma det så borde det väl vara tillåtet, eller?


I onsdags var det också introduktion på den nya kursen nere på universitetet. Kursen verkar helt ok, men läraren var lite speciell, väldigt flummig, men det skall nog gå vägen hoppas jag. Känner mig i alla fall rätt motiverad nu, så det är bra.


Igår var jag sedan och besökte L.L. vi  fixade med guiden för påverkans torget inför årsmötet. Gjorde ett bra jobb tycker jag, hoppas att deltagarna på mötet tycker det samma och att de förstår vad vi har skrivit och vad vi vill ha fram.


Idag på morgonen så var jag på ögonmottagningen, de diskuterade att operera min skelning, och jag fick frågan vad jag själv ville. Och ja, jag vill operera, så det kommer att bli fortsatta undersökningar framöver. Blev sedan en sväng på stan, handlade lite saker, köpte ett par nya byxor och så. Nu väntar jag på att klockan skall gå, och sen blir det träning, kombinationspass skrivstång, spinning. Skall bli skönt att röra lite på sig. Skall fika nu, sen åka till stan..

Kommentarer

Postat av: Gudrun

Publicerad 2009-04-01 23:11:03

Klart du ska lyssna på mamma! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela