Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Vad skall detta inlägg heta då?

Publicerad 2009-03-13 14:17:40 i Allmänt,

Inte lätt att döpa alla inlägg, kommer faktiskt inte på något bra namn till detta, men ja, ja, skriver lite ändå...

I onsdags kväll kom jag tillbaka till Örebro igen. Stockholmsbesöket var trevligt och bra. Speciellt mötet med ordförandegruppen var mycket intressant då det var en hel del tvåspråkighet diskussioner samt tolkdiskussioner, precis mina ämnen =) Hade också möte och planerade Urix festivalen som kommer att vara i Söderhamn under Kristi himmelsfärd helgen, skall bli skoj.


Kom hem till lägenheten igen kl. 23 i onsdagskväll, trött, men nöjd med Stockholmsvisiten.


Igår var det universitetet som gälld3e. fixa klart enkätundersökningen och nu är det seminarium på måndag som gäller. Sedan är denna kurs avslutad. Eller ja, tentar den 24 sen så får se hur det går. Skall också få tillbaka min hemtenta i kvalitativ metod på tisdag. Det känns som att det gick bra, men man vet ju aldrig så det skall bli spännande. Fixade också kompletteringen idag för det seminariet som jag missade i onsdags när jag var i Stockholm, så det känns skönt.


Idag har jag städat och tvättat. Väntar nu på att familjen skall komma upp i kväll. Skall bli trevligt. Var ett tag sen de var här nu. Vi skall också använda mina föräldrars julklapp imorgon, dvs. gå till Kina muren och äta mums...


Nu skall jag ta ett varmt bad och sedan sätta mig och tenta plugga lite. Inte jättekul, men nödvändigt.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2009-03-13 14:47:41

Hejsan! Vill du kunna tjäna flera tusen kronor på din blogg? och få en snygg, proffsig desing på köpet?



Jag är bloggdesigner & har detta som mitt företag. Jag har 3 olika pris & desing nivåer för att de ska passa allas ekonomi.



99 kr - header



150 kr - header, meny & effekter i bloggen



250 kr - allt ovan + de senaste effekterna inom bloggdesign, annonser så du kan tjäna pengar, råd & tis om hur du tjänar massa pengar på annonserna ingår i priset. Denna desing arbetar ja mest med & lägger ner mest tid på & blir riktigt personlig.



Hör av dig på [email protected]

om du vill börja tjäna pengar & få en supersnygg desing till din blogg!



Vi ses :) /Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela