Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Mitt hår

Publicerad 2009-06-07 10:17:38 i Allmänt,

Sörjer över mitt hår. De som rakar vid operationen har veklingen ingen finkänsla för det de gör. Till att börja med så rakade de betydligt mer denna gång än förra. Och sedan så har de klippt ett stort jack mitt på vänstra sidan. Då de har verkligen ingen känsla för det de gör. Mamma har nu tagit fram saxen och försökt att fixa till det lite, men långt ifrån bra blev det. Det värsta är att det kommer att ta säkert ett år innan det blir långt igen, suck.....


Annars är jag på benen bra, så pass bra att det börjar bli långtråkigt, vad skall jag ägna dagarna åt? Har min komplettering från seminariet i torsdags att ta itu med, tänkte skriva lite på den idag, lite imorgon och sedan hämta de sista böckerna i Örebro på tisdag och skriva klart det på onsdag, så får jag det ur världen..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-07 21:24:39

Åh vad synd på ditt hår men är glad att operationen gick bra kramar

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-06-07 21:26:06

de förra inlägget var från mig namnet blev borta kram Camilla

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-08 20:20:38

Hehe. Jag tycker du skall raka av allt med rakhyvel. Om du gör det så kommer det bli en mer jämn utväxt, och det är säkert skönt när det börjar bli sommar sen :-D LOL



Krya på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela