Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Lägret fortsätter...

Publicerad 2009-06-25 08:19:09 i Allmänt,

Strålande sol, varmt och skönt, perfekt väder för att ha ett läger helt klart. Hittills har det varit mycket trevligt här i Leksand och jag hoppas och tror att det fortsätter på det sättet också.

Igår satt vi ute och grillade hela kvällen, var en typisk svensk sommarkväll, härligt... Ikväll blir det minigolf för hela slanten, inte för att jag är speciellt duktig på minigolf, men  skall bli trevligt ändå...=)

Ja det närmar sig morgonsamling igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela