Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Björköläger

Publicerad 2009-06-19 12:22:28 i Allmänt,

Lägret på Björkö är över. Jag kan bara sammanfatta det att jag är nöjd, mycket, mycket nöjd.


I år hade vi nio ungdomar som lom till lägret. Jag tycker att det är ganska lagom egentligen, har man för många hinner man inte se allihop och det kan bli rörigt. Lägret i år bestod av aktiviteter som poängjakt, mångkamp, fotbill, paddling och vattenskidor. Och för min del stod organisering och inköp högst på listan. Så det blev en hel del handling på Ica Maxi i Torslanda, de tycker nog om oss som kommer varannan dag och fyller en hel kundvagn med mat. Jag har också lyckats att bli lite brun under lägret vilket alltid är välkommet, tror att det tog väldigt mycket i måndags då vi var ute och paddlade i flera timmar.


Igår kväll kom jag hem till Hjo igen, lite trött men nöjd. Vill också här passa på att säga tacka till mina underbara lägerkollegor A.H.   J.FR.   J.FA.   samt T.A.  Ni gjorde ett kanonjobb och alla deltagare var också jättetrevliga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela