Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Saltenta

Publicerad 2009-01-16 06:29:13 i Allmänt,

Nu är klockan runt halv sju på morgonen och jag fick lite tid över innan jag skall sticka ner till universitetet och skriva min tenta. Första saltentan, känner mig laddas, det skall blir spännande att de hur det kommer att gå.


Igår var jag på ett intressant möte. Var hos ABF på den så kallade "tankesmedjan" vi spånar på olika idéer för att teckenspråkiga barn och ungdomar skall få rätt att få information på sitt eget språk, teckenspråket. Det var ett bra möte, och mycket information togs upp och diskuterade, intressant..


Ne nu skall jag borsta tänderna, och sen packa ner de sista sakerna inför idag, lite energigodis, dricka, macka, frukt osv. Skall man skriva i 5 timmar så..

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2009-01-16 06:30:41

Lycka till på tentan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela