Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Dagens tenta

Publicerad 2009-01-16 18:28:56 i Allmänt,

Idag har jag skrivit min saltenta och det känns gansak så ok, speciellt för att vara den första saltentan så får jag säga att jag är nöjd. Nu är det bara att avvakta i tre veckor på svaret, och hoppas på att den blir godkänd. På måndag börjar jag sedan min tredje termin på socionom, jag är laddad, samtidigt som jag tror att första delen av terminen kommer att bli svår för mig. Den mannen vi skall ha som huvudföreläsare hade vi även i våras, och jag förstod ingenting av hans snack. Men vi får väl hålla tummarna för att det går bättre nu helt enkelt.


Nu är jag hemma i Hjo igen. Skall äta lite här snart, spela lite spel med familjen och sen sova i vettig tid. Är seg efter dagens prestationer. Sedan är det jobb som gäller imorgon och på söndag blir det styrelsemöte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela