Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

O helga natt

Publicerad 2009-12-06 20:58:14 i Allmänt,

Har varit på julkonserten på O helga natt på Stortorget i örebro tillsammans emd drygt 20 000 andra. Kvällens program bjöd på en rad julsånger, dock var det många okända sånger tyckte jag, vilket var lite synd. Konferensier för kvällen var Ernst Kirchsteiger och artister som var med var bland annat Charlotte Perelli och Brolle. Konsteten var desutom teckenspråkstolkad av Tommy Fransson som teckande sångerna och Lovisa Björk som tolkande pratet emellan. De var jätteduktiga båda två, Tommy är verkligen helt grym när det gäller att tolka sånger.

En trevlig julkonsert var det även om det var lite kallt. TV 4 har dessutom sänt från konserten så blir att se den på tv vid jul sen..

Kommentarer

Postat av: Lickan

Publicerad 2009-12-07 11:37:42

Hej fina bilder, är det hos dig i Örebro det ser ut så här?

Jag tycker då du har stor lägenhet.

Väldigt fint och rent.

Du är duktig på att inreda.

Postat av: Heléne

Publicerad 2009-12-07 20:21:19

Japp, det är hemma i Örebro som jag julpyntat...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela