Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Saknad efter långt hår

Publicerad 2009-08-17 20:42:25 i Allmänt,

Jag pratade i ett tidigare inlägg om beslutsångest gällande mitt rakade hår just nu... Vet inte hur jag skall göra med det, men är verkligen inte nöjd med hur det ser ut idag.. Har en längtan efter långt hår, och denna blev inte bättre när jag hittade denna bild...



Den är tagen vid studenten får fyra år sedan, långt hår, som gick att sätta upp, det gick att göra en massa saker med det.. Ja, ja, jag vet att jag tjatar och klagar just nu, men man kan faktist må dåligt av att tvinga raka av sig håret...

Drömmer om långt hår, samma som på fotot ovan..... Men hoppas att jag kan hitta på något skoj med det lilla hår jag har när jag skall klippa mig nästa vecka...



Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-08-17 22:47:19

Jag förstår dig tjejen!!! Jag rakade mitt hår förra sommaren, frivilligt iof, men några veckor efter så kom jag fram till att jag vill ha långt hår igen!! så som jag hade för två år sen, typ 65cm :D

men de växer ut som tur är jag lovar dig!!



kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela