Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Inget bra..

Publicerad 2009-08-11 09:42:15 i Allmänt,

Känner mig faktiskt besviken. Mailade tolkcentralen för att höra vilka tolkar som skall jobba på min utbildning nu under hösten. Och de kommer att jobba fyra stycken, vilket är ganska lagom, så det är bra. Men tre av dem är nya, får bara behålla en av dem som jag haft innan. Det är inte bra. Vi kommer överens om hur vi tecknar då det inte finns några officiella tecken och för de som är nya kommer det att ta tid att lära sig vårt kommunikationssätt. Och tre nya, det är väldigt mycket att lära upp.


Ja, ja, det är ju så som det är, men et kommer att påverka min utbildning negativt, så det känns inget bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela