Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Bett på min fot...

Publicerad 2009-08-03 19:46:02 i Allmänt,

Jag har drabbats av något konstigt bett på min vänstra fot. Detta hände igår när jag jobbade. Gick intill brukaren som var ute och red. När jag kom tillbaka till stallet kände jag att foten kliade och var svullen. Och sedan blev det värre fram på kvällen, så fotknölen var väl dubbelt så stor och knallröd. Pappa ringde vårdcentralen på morgonen och blir foten inte bättre får jag komma in så att läkaren kollar på den. De sa också att jag kunde ta lite allergimediciner. Vilket bett jag fått är oklart, men, men det blir snart bra igen. Tror faktiskt att svullnanden gått ned något redan.


Annars är det jobb som gäller, jobbat två av de fyra dagar som jag skall jobba i sträck nu. Men vi har planer för imorgon och övermorgon också, så det kommer att gå snabbt och smidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela