Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Folk kan ju tro att jag är insatt i ämnet i alla fall....

Publicerad 2008-11-04 21:21:39 i Allmänt,

Tiden flyger iväg, är full rulle här, men trivs rätt bra med tillvaron så skall inte klaga.


Ibland är det lite kul när folk tror att man är mera insatt i saker än vad man i själva verket är. Var på et möte igår, det dök upp namn på personer och politiker etc. som alla tydligen visste vem det var, utom lilla jag. Kul att folk tror att man kan och vet saker i alla fall.


Idag har det varit grupparbete på universitetet nästan hela dagen, även om vi inte varit super seriösa hela dagen har vi ändå fått en hel del gjort, skönt det. Inte jättemycket kvar nu. Hoppas bara att alla är kvar när jag kommer ner imorgon. De har jobbat tre timmar utan mig på förmiddagen, lite svårt att vara på två platser samtidigt så det får bli så ibland.


Ikväll har jag lekt teckenspråklärare. Var nog inte så seriös ikväll tror jag, diskussionerna skenade ibland iväg rätt vilt, men vi hann gå igenom en del ändå, och trevligt hade vi =)


Imorgon skall CI - teamet i Göteborg ha ett möte om mig igen. De har nog möte om mig varje vecka nu känns det som, ja ja, alla känner väl mig mer eller mindre vid detta lag. Men hoppas på att inom kort få ett besked om de skall göra om min CI operation eller inte. Och sen är ju frågan, vill jag göra om det? Men får ta en sak i taget, beslut från dem först, sen tänka själv.

Kommentarer

Postat av: Gudrun

Publicerad 2008-11-10 12:21:05

Du har blivit utmanad! Se: http://gsp.blogg.se/2008/november/utmanad.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela