Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Liver rullar på

Publicerad 2008-05-28 07:51:10 i Allmänt,

Nu ja rullar livet på i två hundra knyck, men samtidigt så är det väldigt skoj..


I söndags var jag i Stockholm på möte med UH igen, börjar resa till Stockholm ganska ofta nu känner jag, jag som typ aldrig varit där innan =) Men mötet var trevligt och gick bra. I söndagskväll blev det sedan ett snabb besök i Hjo över natten, hann knappt säga hej till mamma och pappa träffade jag inte ens. Men, men åker snart hem igen så.


I måndags blev det en cykeltur hemma i Hjo, så skönt. Har verklien längtat efter det och nu fick jag chansen. Dock ledde det till träningsvärk igår, men en smäll man får ta =)


Hade också redovisning av fältrapport igår, det gick bra och vi fick godkänd, skönt. Hade varit surt att göra om. Sen igår kväll var bi ute med klassen och åt Thai mat, var jättetrevligt. Sedan var vi ett gäng, 5 personer+ mina två tolkar som gick vidare till Strömpis. Var en trevlig kväll.


Nu idag blir det att åka till CI teamet i Linköping, hoppas att det går bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela