Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Kongressen dag två..

Publicerad 2008-05-23 22:30:04 i Allmänt,

Ja, nu var andra dagen på kongressen avslutad. Har varit en intressant dag idag också. Dock börjar man bli lite seg nu...


Idag har jag mest stått vid vårt bord och informerat, men inte alls så många som kom idag som igår, tror att de flesta redan pratat med oss. Dock hade jag en lång diskussion med barnplantorna idag, intressant att diskutera även om vi tycker olika om väldigt mycket, hmm... Imorgon blir det nya friska tag på kongressen...


Ikväll har jag varit iväg på SOBRA:s nollningsmöte, eller ja fest rättare sagt.. Var rätt trevligt, hade inte så stor förväntan på det innan om jag säger så, men var skoj. Och hittade två st som kunde tsp, wow, blev lycklig =)


Ska sova nu, god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela