Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Dövas dag

Publicerad 2008-05-15 07:25:54 i Allmänt,

Igår var det Dövas dag, och firande här i Örebro. Var nere en sväng tillsammans med en kompis, men fick avbryta det efter en och en halv timma då regnet öste ner för andra gången under kvällen. Men var trevligt att komma ner och kolla lite i alla fall.


Var också med här i tidningen NA igår, de intervjuade mig via mail i måndags om Dövas dag, hmm, var nog inte rätt persona att intervjua, men, men, svarade på deras frågor så gott jag kunde i alla fall =)


Nu skall jag gå ett varv med dammsugaren, sen blir det till att gå ner till universitetet och plugga lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela