Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Hos farmor och farfar

Publicerad 2008-06-10 13:45:22 i Allmänt,

Idag har jag gått fram och tillbaka till farmor och farfar hela dagen, tur att de bor så nära som de gör. Först förmiddagsfika, hem igen och sedan lunch. Trevligt att träffa dem lite också, har inte blivit så mycket nu under våren med tanke på att jag har varit kvar i Örebro eller fart och flängt på andra håll i Sverige ganska ofta.


Annars har jag inte hunnit med så mycket idag, planerat lite inför sommarlägret och så, längtar verkligen efter att börja jobba där nu.. Börjar bli lite långtråkigt att gå hemma faktiskt. Vad skall man göra hela dagarna liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela