Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Gammal kärlek rostar aldrig

Publicerad 2013-07-14 13:50:21 i Allmänt,

Nej, det handlar inte om någon gammal ex- pojkvän som många kanske först tänker. Istället handlar det om kärleken till ett av mina tonårsintressen, nämligen ridningen. Jag tog ridlektioner under flera år under tonåren och hade också egen häst i sex år. En underbar tid, även om hästlivet givetvis blir bundet, det är en levande varelse som behöver sin omsorg, motion, in och utsläpp etc. Efter flera års funderande så har jag nu bestämt mig, skall den 19 augusti starta att ta ridlektioner, känns jätteskoj. Är peppad, men känner mig ack så ringrostig=)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-07-14 16:55:27

ÅH!!! Vad härligt =) Var, när, hur...?

Postat av: Heléne

Publicerad 2013-07-15 20:04:27

Karlsdals ridskola. Startar måndagen den 19 aug. Har beställt tolk till lektionerna och tror att det kan lösa sig. Fick ett sms från UP idag som är inne och samordnar och hon brukar ha en förmåga att lösa saker=) Så kanske du får tolka ridlektioner nu framöver=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela