Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Trevlig fredag kväll

Publicerad 2012-04-21 10:38:13 i Allmänt,

Det spontana kan minst sagt bli trevligt ibland.. Igår hade vi APT på jobbet hela dagen, därefter planerades det för after work för de som ville. Provade att beställa tolk, men blev avslag och sitta med utan tolk såg jag inte som ett alternativ. Så åkte ner till Örebr efter avslutad APT, ner mot stan, skulle uträtta några ärende. Ser samtidigt på facebook att en kompis från Uppsala skall ner till Örebro, messar och frågar om hon har tid och lust att träffas, men hon var redan bortbjuden på middag tillsammans med sin pojkvän hos en gemensam kompis till oss. Men de fixade så jag åkte med vilket var jättetrevligt, satt och åt god mat och pratade bort några timmar med trevligt folk, sådant är alltid lika trevligt...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-21 12:39:58

En riktigt trevlig kväll i glada vänners sällskap! Kunde inte bli en bättre fredagskväll =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela